Home İlginç haberler iPhone 6 hastanelik etti!
iPhone 6 hastanelik etti!

iPhone 6 hastanelik etti!

0

Avustralyalı bir amatör bisiklet sürücüsü olan Gareth Clear, bisikletini sürerken ufak bir kaza yüzünden telefonu birden alev aldı ve hastanelik oldu. Birkaç gün önce sol ayağı bisikletin pedalına takılan ve hafifçe yere düşen Clear vücuduna baktığında sadece birkaç çizik olduğunu farkediyor ancak hemen sonrasında arka cebinde bulunan telefonu birden alev almaya başlıyor.

Gareth Clear - British mountain biker suffered horrific burns after iPhone 6 exploded and melted through his shorts.

Telefon birden alev aldı!

Birden yanmaya başlayan telefon Clear’ın giysilerini ve cildini yakmış. Clear’ın vücudunda 3. derece yanıklar oluştu ve tedavi gördüğü hastanede şöyle bir açıklamada bulundu: “Yere düştüğümde bir anda arka cebimden dumanlar çıktığını gördüm. Daha ne olduğunu bile anlayamadan büyük bir acı hissettim.”

 

Bisikletten hafif bir şekilde düştüğünü anlatan Clear telefonun birden alev almasına çok şaşırdığını söylüyor. Ayrıca vücudunda oluşan yanıklardan dolayı Clear’a deri ameliyatı yapılmış.

Bisikletten düşüşünü hafif bir düşme olarak tanımlayan Clear, iPhone 6’sının bu nedenle alev almasına çok şaşırdığını da söyledi. Oluşan 3. derece yanıklardan dolayı Clear’a deri ameliyatı yapıldı. Lityum-ion bataryaların bu şekilde aniden patlaması yüzünden pek çok kişi böyle durumlarla karşılaştı ancak yapılan araştırmalara göre her 10 milyon bataryadan sadece bir tanesi böyle bir kazaya sebebiyet veriyor. 

 

 

Kerem Anıl Şengöl TeknOyun'un, Anıl Medya'nın, YT Magazin'in kurucusu ve yöneticisi falan filan ne yazılır daha bilemedim. Sosyal medya hesaplarım aşağıda bunuda yazıyım bari.

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Advertisment ad adsense adlogger